Otsikko
Pitäisi saada selville monestako Suomen kirjastosta löytyy runokirjaani nimeltään Jysäri?

Kysytty

Pitäisi saada selville monestako Suomen kirjastosta löytyy runokirjaani nimeltään Jysäri?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vastausta kysymykseesi ei löydy yhdellä klikkauksella. Kirjastoilla on omat kirjastojärjestelmänsä ja näitä Sinun pitäisi käydä erikseen katsomassa saadaksesi vstauksen. Joillakin kirjastoilla tosin on yhteinen kirjastojärjestelmä, kuten pääkaupunkiseudulla, Helmet-järjestelmä. Lähde alkuun sivulta www.kirjastot.fi ja sieltä Frank-monihaku.