Otsikko
Pikkukakkosessa oli aikoinaan kokkausohjelma, jossa oli mukana kettu nukke. Taisi olla nimellä Ketunleipää. Youtubessa löytyy pätkä ohjelman alkutunnarissa,…

Kysytty

Pikkukakkosessa oli aikoinaan kokkausohjelma, jossa oli mukana kettu nukke. Taisi olla nimellä Ketunleipää. Youtubessa löytyy pätkä ohjelman alkutunnarissa, joka on kuitenkin pilattu häröllä vitsillä. Löytyisikö jostain koko alkutunnari tai muistaisiko joku tunnarin sanoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pikku Kakkosessa nähdyn Ketunleipää ohjelman tunnarina olleesta kappaleesta löytyi tiedot Yle arkiston tietopalvelun kautta. Laulun tekijänä ovat Kaija Numminen ja Lucjan Czaplicki.

Tässä laulun alku:

Ketunleipää, ketunleipää
mitä päälle pantaisiin?
Kurkut, herkut, suuret terkut, viipaleina annoksiin.

Voit tiedustella koko laulun kuuntelumahdollisuutta Yle arkistosta, koska sitä ei ole tällä hetkellä verkossa saatavilla vapaassa käytössä.