Pidän Clive Cusslerin kirjoista. keneltäköhän kirjailijalta voisin löytää saman tyylisiä, mielellään uudempia kirjoja? Kiitos vastauksestanne jo etukäteen!

Kysytty

Hei! Pidän Clive Cusslerin kirjoista. keneltäköhän kirjailijalta voisin löytää saman tyylisiä, mielellään uudempia kirjoja? Kiitos vastauksestanne jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu

Nykykirjailijoista esimerkiksi Michael Mortimer, Dan Brown, Douglas Preston ja Lincoln Child kirjoittavat Clive Cusslerin tuotannon kaltaista jännitys- ja seikkailukirjallisuutta. Myös John le Carrén vakoojadekkareita kannattaa kokeilla.

Hieman vanhemmista, jo edesmenneistä kirjailijoista esimerkiksi Michael Crichtonin, Robert Ludlumin ja Tom Clancyn tyyli voisi toimia Cusslerin kirjoista pitäville. Heillä ei tosiaan ole tuotantoa enää lähivuosilta.

Kaikkien edellä mainittujen kirjailijoiden tuotantoa on suomennettu runsaasti ja kaikkia löytyy Helmet-kirjastojen alueelta. Voit tarkastella kirjojen saatavuutta Helmet.fi -verkkokirjastossa https://haku.helmet.fi/iii/encore/?lang=fin