Palautuspäivä tänään, mutta kirjasto on kiinni? Hei, asun Suomenlinnassa ja valitettavasti kirjasto ei ole auki päivittäin. Hyvin usein käy niin, että…

Kysytty

Palautuspäivä tänään, mutta kirjasto on kiinni?

Hei, asun Suomenlinnassa ja valitettavasti kirjasto ei ole auki päivittäin. Hyvin usein käy niin, että eräpäivänä ei kirjasto ole auki.
Kirjasto on kiinni su, ma ja ti, eli kolme päivää peräkkäin.
Oliisi reilua jos eräpäivän suhteen tämä huomioitaisiin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjalainojaan voi nykyään helposti uusia kaikkina viikonpäivinä puhelimitse tai käyttämällä Internetyhteyttä, jos vain oman kirjastokortin numero ja tunnusluku ovat käsillä.

On tottakai mahdollista muuttaa laina-aikojakin, mutta silloin olisi varmastikin muutettava lainausjärjestelmän ohjelma-asetuksia. Tämä taas edellyttäisi tietotekniikkaosastomme toimia. Ehdottaisin vielä neuvottelua asiasta Suomenlinnan kirjaston henkilökunnan kanssa.