Päihdekuntoutuskeskuksemme kaipaisi kovasti ehjää versiota WSOY:n kirjasta "Jokainen päivä on uusi alku" (1990). En löydä sitä nettiantikvariaateista, eikä…

Kysytty

Päihdekuntoutuskeskuksemme kaipaisi kovasti ehjää versiota WSOY:n kirjasta "Jokainen päivä on uusi alku" (1990). En löydä sitä nettiantikvariaateista, eikä sitä myöskään kuulema saa WSOY:n kautta. Mistä voisin kysellä kirjaa. Tuntuu toivottomalta käätyä kirjastojen puoleen, sillä jokainen kirjastohan valitsee itse poistettavat kirjansa ja hakusessa olisi nimenomaan paikan päällä pysyvä kirja, eikä lainakirja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot toki poistavat aineistoa säännöllisesti, mutta varmin tapa löytää oma hyväkuntoinen kappale on etsiä sitä antikvariaateista. Monilla antikvariaateilla on ns. puutelistoja, joille asiakas voi ilmoittaa etsimänsä kirjan tiedot: puutelistoista kannattaa kysyä oman alueen antikvariaateilta lisätietoja. Verkkoantikvariaateista esim. Antikka.net tarjoaa tällaista palvelua.