Ovatkohan pk-seudun kirjastot taas joskus auki sunnuntaisinkin?

Kysytty

Ovatkohan pk-seudun kirjastot taas joskus auki sunnuntaisinkin?

Vastaus

Vastattu

Espoossa seuraavat kirjastot ovat auki sunnuntaisin (aukiolotiedot vuoden 2022 loppuun):

  • Entresse (10-18)
  • Iso Omena (10-18)
  • Lippulaiva (10-18)
  • Sello (10-18)

Lisäksi monia Espoon pienempiä kirjastoja voi käyttää omatoimisesti, eli kirjaston oven saa auki kirjastokortilla ja siihen liitetyllä tunnusluvulla.

Helsingissä sunnuntaisin ovat avoinna Itäkeskuksen (12-18), Rikhardinkadun (12-18) ja Töölön )12-18) kirjastot sekä Keskustakirjasto Oodi )10-20). Vantaalla Tikkurilan kirjasto on avoinna omatoimisesti (9-16).

 Aukiolotiedot voi aina tarkistaa palvelusivustoltamme www.helmet.fi