Ovatko oikeustieteellisen pääsykoekirjat (2014) tulossa kirjastoihin milloin?

Kysytty

Ovatko oikeustieteellisen pääsykoekirjat (2014) tulossa kirjastoihin milloin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toimittajamme ilmoituksen mukaan oikeustieteellisen pääsykoekirjat ilmestyvät 1.4. Normaalisti ilmestymispäivästä menee suomenkielisen kirjallisuuden kohdalla noin kahdesta-kolmeen viikkoon, ennen kuin saamme ne kirjastoon.

Kirjat ovat
Ida Koivisto: Johdatus hyvään hallintoon. Forum Iuris 2014. ISBN 978-952-10-7840-8
Susanna Lindroos-Hovinheimo: Oikeuden rajoilla. Forum Iuris 2014. ISBN 978-952-10-7841-5
Taina Pihlajarinne: Johdatus immateriaalioikeuteen. Forum Iuris 2014. ISBN 978-952-10-7839-2

Heti kun kirjat ovat tilauksessa HelMet-sivustolla, niihin voi jättää varauksia.