Ostin mehupuristimen. Nyt yritän etsiä kirjastosta tuorepuristetuista mehuista kirjoitettua reseptikirjaa, tietoteosta aiheesta tai jotain lehteä, missä…

Kysytty

Ostin mehupuristimen. Nyt yritän etsiä kirjastosta tuorepuristetuista mehuista kirjoitettua reseptikirjaa, tietoteosta aiheesta tai jotain lehteä, missä aiheesta kirjoitetaan. En onnistunut löytämään. Osaatko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin alla mainituista kirjoista löytyy reseptejä ja tietoa tuorepuristetuista mehuista. Kirjat ovat lainattavissa Helmet-kirjastoista: http://www.helmet.fi/fi-FI

- Herkuttele tuoremehuilla : 75 raikasta ohjetta / Joanna Farrow
- Parhaat mehut ja pirtelöt : ravitsevia ja maistuvia juomia joka tilanteeseen / Christine Ambridge
- Mehukas : terveeksi & hoikaksi vastapuristetuilla mehuilla / Petra Sippola
- Pirtelöt ja smoothiet : helppoja ja maistuvia juomasekoituksia / Christine Ambridge
- Superjuomat