Mitä Helsinkiläistä syötävää tai juotavaa (Helsingissä valmistettu tai tuote jossa lukee Helsinki, tsi liittyy Helsingi historiaan on olemassa? Mistä voi…

Kysytty

Mitä Helsinkiläistä syötävää tai juotavaa (Helsingissä valmistettu tai tuote jossa lukee Helsinki, tsi liittyy Helsingi historiaan on olemassa? Mistä voi ostaa? Täytyisi viedä Savoon Helsinki-tuliaisia. Kaikki alkoholiton juoma sekä suolainen ja makea kiinnostaa. Nettikaupat ja fyysiset kaupat. Linkkejä myös kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ruokatuliaisia Helsingistä MyHelsinki-sivuston vinkkien avulla Ruokatuliaisia Helsingistä | My Helsinki

Alkoholiton juoma Helsinki Nolla https://hdco.fi/products/helsinki-nolla/

Helsingissä käsintehtyä suklaata Chjoko | Handmade Chocolates from Helsinki

Helsinkiläisten keskuudessa lihapiirakoillaan legendaarisen maineen saanut Eromangan kotileipomo Eromanga – Kotileipomo Helsingissä

Helsingin Haagassa leivottuja tuotteita Haagan leipä Oy :: Leipomo Helsinki, Kotimaiset leipomotuotteet (haaganleipa.fi)

Ekberg, Suomen vanhin leipomo ja konditoria Ekberg - Perinteitä jo vuodesta 1852

Jos lukijamme tietävät muitakin Helsinki-herkkuja niin kertokaa!

4 ääntä

Kommentit