Osoitteessa Albertinkatu 18 kerrotaan sijainneen puutalo, jossa Matti Haapoja suoritti kuuluisan murhatyönsä. Onko tietoa milloin tämä talo on purettu?

Kysytty

Osoitteessa Albertinkatu 18 kerrotaan sijainneen puutalo, jossa Matti Haapoja suoritti kuuluisan murhatyönsä. Onko tietoa milloin tämä talo on purettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Todennäköisesti v. 1929. Sami Aaltosen kirjoittamassa teoksessa Aavetalot,on kuva Albertinkadun pihapiiristä, jossa murha tapahtui. Kuvassa näkyvät puutalot purettiin kivitalon tieltä v. 1929.