Osakeyhtiön kirjanpito (sijoitusala). Etsin kirjaa joka - kertoo osakeyhtiö (sijoitusalan) kirjanpidosta, ei palkattua henkilöstoä - on mahdollismman uusi 1)…

Kysytty

Osakeyhtiön kirjanpito (sijoitusala). Etsin kirjaa joka
- kertoo osakeyhtiö (sijoitusalan) kirjanpidosta, ei palkattua henkilöstoä
- on mahdollismman uusi
1) olisi lainattavissa
2) olisi ainakin ostettavissa kaupasta (jos ette ole vielä voineet hankkia).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jarmo Leppiniemen ja Tapani Kykkäsen kirjasta Kirjanpito, tilinpäätös ja tilinpäätöksen tulkinta on tullut 5. uudistettu painos vuonna 2007. Samoin Soile Tompurin kirjasta Kehittyvä kirjanpitotaito on tullut uusi painos 2007. Nämä uudet painokset eivät vielä ole Oulun kaupunginkirjastossa lainattavissa.