Tarvitsisin teosta: Rakennusyrityksen kirjanpito ja tilinpäätös, Pirjo Lahti, Juha Viljaranta Rakennusteollisuuden Kustannus RTK Oy, 2008 ISBN: 978-952-5472-78…

Kysytty

Tarvitsisin teosta:

Rakennusyrityksen kirjanpito ja tilinpäätös,
Pirjo Lahti, Juha Viljaranta
Rakennusteollisuuden Kustannus RTK Oy, 2008
ISBN: 978-952-5472-78-3

Pyytäisin toimitusta kirjastoautolla, osoite Merihaka.
Jos ei löydy, voiko kaukolainata? Jos ei onnistu, saako
tehdä hankintaehdotuksen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Rakennusliikkeen kirjanpito ja tilinpäätös"(Lahti, Viljaranta)
- niminen teos löytyy Helsingistä Aalto Yliopiston Teknillisen korkeakoulun kirjastosta Otaniemestä http://lib.tkk.fi/fi/

Kaukopalvelusääntöjen mukaan emme tilaa teosta automaattisesti Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteeseen, vaan lainaajan on
tiedusteltava teosta Otaniemen kirjastosta.