Osaatteko katsoa jostain, milloin Ilkka Remeksellä on ollut www-osoite www.ilkkaremes.fi? Nyt sitä ei enää tunnu löytyvän.

Kysytty

Hei, osaatteko katsoa jostain, milloin Ilkka Remeksellä on ollut www-osoite www.ilkkaremes.fi? Nyt sitä ei enää tunnu löytyvän.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin vuodesta 2002 on ollut käytössä ilkkaremes.com. En saanut asiaa tämän tarkemmin selvitettyä ja teidän kannattaa varmaankin ottaa yhteyttä Ilkka Remeksen kustantajaan WSOY:n asian selvittämiseksi.