Onkohan teillä sellaisia rentoutusmusiikkeja "tarjolla", kuten sellaista, jossa kuuluu valaan ääntelyä musiikin kera, ja delffiinistä sama juttu, kuten on kai…

Kysytty

Onkohan teillä sellaisia rentoutusmusiikkeja "tarjolla", kuten sellaista, jossa kuuluu valaan ääntelyä musiikin kera, ja delffiinistä sama juttu, kuten on kai linnuistakin...kaikkia tollassia...millaisia rentoutusmusiikkeja on tarjolla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Delfiinin ääniä ja meditatiivista musiikkia löytyy ainakin cd-levyltä Ajad: Reiki music 3, valaan ääntelyä on Lp-levyllä: Songs of the humpack whale ja cd-levynä Relax with the sounds of nature.
Rentoutus- ja meditaatiomusiikkia cd-levyinä löytyy useita. Porin kaupunginkirjaston aineistotietokannasta http://kirjasto.pori.fi/riimi/ niitä voi hakea esimerkiksi asiasanalla meditaatiomusiikki tai yhdistämällä asiasanat musiikki ja rentoutus.