Otsikko
Voiko musiikkia hakea kappaleen alkusanoilla mistään? En tiedä laulun nimeä, mutta sen esittää Agents ja sanat kuuluvat: Olin sotamies, jouduin kaukopartioon.

Kysytty

Voiko musiikkia hakea kappaleen alkusanoilla mistään? En tiedä laulun nimeä, mutta sen esittää Agents ja sanat kuuluvat: Olin sotamies, jouduin kaukopartioon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on kappale nimeltä "Mä elän vieläkin", alkuperäiseltä nimeltään "Highwayman". Jos laulun tekstistä on vain pätkä tiedossa, sitä voi käyttää hakulauseena lainausmerkkien välissä esim. Googlessa.

Laulun alkusanojen perusteella kappaleita voi hakea esim. VIOLA -tietokannasta http://www.lib.helsinki.fi/kirjastoala/linnea/tietokannat.htm, johon pääsee maksutta kirjastoista.