Mistä voisi saada islantilaisen artistin Bubbi Morthensin (ostettua tai lainaksi) cd-levyn "Kona"?

Kysytty

Mistä voisi saada islantilaisen artistin Bubbi Morthensin (ostettua tai lainaksi) cd-levyn "Kona"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Levyä ei näyttänyt olevan Suomen kirjastoissa, pikainen verkkokauppojen selailu ei myöskään tuottanut tulosta.

Islannin kirjastojen yhteisluettelosta Gegniristä löytyivät nämä cd-levyt:

Bubbi Morthens 1956: Kona [hljóðrit] : 20 ára afmælisútgáfa / [flytjandi] Bubbi Morthens ; [flest] lög og [allir] textar Bubbi. Reykjavík : Sena, 2005.

Bubbi Morthens 1956: Kona [hljóðrit] / [flest] lög og [allir] textar Bubbi Morthens. Gramm, 1988.

Lähikirjastostasi saat tietoa kaukolainauksesta. Jos haluat levyn omaksi, pyydä levykauppaa tilaamaan se. Tuota uudempaa cd-levyä luulisi vielä olevan saatavilla.