Otsikko
:) olen kutonut paljon vauvojen villasukkia ja haluaisin lähettää niitä kehitysmaihin. Onko jotain järjestojä jonka kautta niitä voisi lähettää :):) Kiitos jo…

Kysytty

Moi :) olen kutonut paljon vauvojen villasukkia ja haluaisin lähettää niitä kehitysmaihin. Onko jotain järjestojä jonka kautta niitä voisi lähettää :):) Kiitos jo etukäteen vastauksesta ;)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Suomen Punainen Risti toimittaa villasukkia ja muita lämpimiä vaatteita avustuksina kylmille seuduille. Tarkempia tietoja löytyy SPR:n sivuilta osoitteessa http://www.punainenristi.fi/lahjoitukset/vaatelahjoitus/tee-itse-avustu….

Villasukkia ovat keränneet ja lähettäneet eri kohteisiin kampanjaluonteisesti monet muutkin tahot. Tietoja eri kampanjoista voi hakea Internetistä laittamalla hakukoneen hakusanoiksi esim. "villasukat keräys" tai "villasukat lahjoitus". Monet näin löytyvät linkit tosin viittaavat jo päättyneisiin projekteihin. SPR:n kautta sukkia voi lahjoittaa jatkuvasti.