Onkohan ruotsalaisen Christina Nord Wahldenin kirjaa Kort kjol (liian lyhyt hame) mahdettu kääntää englanniksi? Enpä usko, mutta ajattelin nyt kuitenkin kysyä…

Kysytty

Onkohan ruotsalaisen Christina Nord Wahldenin kirjaa Kort kjol (liian lyhyt hame) mahdettu kääntää englanniksi? Enpä usko, mutta ajattelin nyt kuitenkin kysyä...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arvelusi osuvat aivan oikeaan - Christina Wahldénin kirjaa Kort kjol ei ole ainakaan vielä käännetty englanniksi. Saksankielinen käännös siitä kyllä löytyy (Kurzer Rock).

0 ääntä

Kommentit

Ruotsin kirjastojen tietokannan mukaan kirjailijan teoksista ei ole mitään muutakaan julkaistu englanniksi. Kort kjol -käännöksiä on saksan lisäksi saatavana tanskaksi ja suomeksi.