Onko varausten tekemisessä jokin yleinen ongelma vai onko minun tiedoissani jokin virhe? Olen yrittänyt varata uutuuskirjoja koko viikon mutta varaaminen ei…

Kysytty

Onko varausten tekemisessä jokin yleinen ongelma vai onko minun tiedoissani jokin virhe? Olen yrittänyt varata uutuuskirjoja koko viikon mutta varaaminen ei onnistu. Olen yrittänyt varausta useamman kirjan kohdalla mutta ei vaan onnistu. Minulla on varauksia voimassa 17 kappaletta joten enimmäismäärä ei ole ylittynyt...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-haun päivityksen jälkeen joillain asiakkailla on ollut vastaavaa ongelmaa. Se on korjautunut, kun on tyhjentänyt selaimen välimuistin ja käynnistänyt selaimen uudelleen.

Pahoittelemme!