Onko Vaclav Havelin esseetä Power of the Powerless käännetty suomeksi tai ruotsiksi? Jos, niin mistä sen voisi löytää? Englanniksi essee löytyy ainakin…

Kysytty

Onko Vaclav Havelin esseetä Power of the Powerless käännetty suomeksi tai ruotsiksi? Jos, niin mistä sen voisi löytää? Englanniksi essee löytyy ainakin samannimisestä esseekokoelmasta, toim. John Keane. (M. E. Sharpe, Inc. 1985.) Kiitos avusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin ruotsiksi se löytyy Vaclav Havelin En dåre i Prag –kirjasta. Artikkelin nimi on ruotsiksi De maktlösas makt. Kirja löytyy Helmet-kirjastojen kirjavarastosta:

http://www.lib.hel.fi/fi-FI/pasila/helmet_kirjavarasto/