Onko ulkomailla niin sanottuja "viinakoreja"? Koitin huvin vuoksi katsoa esimerkiksi Alcohol basket ja liquor basket, mutta en nähnyt ainakaan…

Kysytty

Onko ulkomailla niin sanottuja "viinakoreja"? Koitin huvin vuoksi katsoa esimerkiksi Alcohol basket ja liquor basket, mutta en nähnyt ainakaan äkkivilkaisemalla mitään sellaista koria mitä täälä suomessa näkee.

https://ilkkapohjalainen.fi/image/policy:1.2257964:1491402362/image.jpg…

Vastaus

Vastattu

Englannin kielessä meikäläistä 'koria' vastaavasta kanto- tai säilytysvälineestä käytetään sanaa crate.

Crates with lager beer
Wine wooden crates with bottles on the pallet
Empty beer bottles in a beer crate, deposit bottles