Onko olemassa yhtään yksittäistä ison ketjun tai itsenäisen toimijan, ruokakauppaa tai markettia joka ei myy tupakkaa tai alkoholia?

Kysytty

Onko olemassa yhtään yksittäistä ison ketjun tai itsenäisen toimijan, ruokakauppaa tai markettia joka ei myy tupakkaa tai alkoholia?

Vastaus

Vastattu

Liikenneasemaketju Jari-Pekan toimipisteissä ei myydä tupakkaa ja alkoholia.
https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/58027

Mahdollisesti voi olla muitakin, mutta tämä lienee tunnetuin esimerkki.

0 ääntä

Kommentit

Halpa-Halleissa ei myydä tupakkaa tai alkoholia