Onko Turun pääkirjaston lainattavista äänikirjoista luetteloa jossakin muodossa ja jos on niin missä ja onko turkulainen kirjastokortin omaavalla lainaajalla…

Kysytty

Onko Turun pääkirjaston lainattavista äänikirjoista luetteloa jossakin muodossa ja jos on niin missä ja onko turkulainen kirjastokortin omaavalla lainaajalla mahdollisuus nähdä luettelo voidakseen luettelosta tehdä lainausvalintoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainattavaa luetteloa ei nykyisin enää ole, mutta äänikirjavalikoimaa on mahdollista tarkastella Vaski -aineistotietokannan kautta. Vaskiin pääsee osoitteesta http://www.turku.fi/vaski

Tässä vielä linkki valmiiseen hakuun, jossa näkyvät Turun kirjastoissa olevat suomenkieliset kaunokirjallisuuteen kuuluvat CD-äänikirjat; http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?boo1=AND&dat3=%E4c&dat4=fin&dat5=0&d…

Hakuja on mahdollista rajata muillakin tavoin. Vaski -tietokannan hakusivuilla on vinkkejä ja ohjeita tähän. Myös kirjastojen neuvonnoissa opastamme mielellämme hakujen tekemisessä.

5 ääntä

Kommentit

Hei, linkki ei toiminut ja sivua ei löytynyt. Äänikirjat olisi hyvä näkyä julkisesti, jotta Turun ulkopuolella asuvat voisivat auttaa turkulaisia näkövammaista omaisiaan niiden hankinnassa