Onko tulossa televisiosarjan DVD levyjä:The Tudors - Season 1, The Tudors - Season 2, The Tudors - Season 3 ja The Tudors - Season 4?

Kysytty

Hei, onko tulossa televisiosarjan DVD levyjä:The Tudors - Season 1, The Tudors - Season 2, The Tudors - Season 3 ja The Tudors - Season 4?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

The Tudors-sarjaa ei ole hankintajärjestelmämme mukaan ainakaan toistaiseksi tarjottu tilattavaksi. Kirjastot eivät voi suoraan ostaa elokuvia ja tv-sarjoja lainattavaksi vaan ostettavissa elokuvissa tulee aina olla levittäjän neuvottelema lainausoikeus. Ainakaan toistaiseksi tällaista lainausoikeuden sisältävää versiota ei ole kirjastoille tarjottu.