Otsikko
Onko Tuija Ernamo toiminut ääninäyttelijänä lastenohjelmissa, esim. piirretyissä? Jos on niin missä?

Kysytty

Hei. Onko Tuija Ernamo toiminut ääninäyttelijänä lastenohjelmissa, esim. piirretyissä? Jos on niin missä?

Vastaus

Vastattu

Tuija Ernamo on toiminut lukijana kevättalvella 1988 esitetyssä Piippa ja kaverit-nimisessä lastenohjelmassa kuudessa jaksossa.

Muutoin Ernamon filmografiatietojen mukaan hänellä ei vaikuttaisi olevan ääninäyttelijän rooleja.

Koko kansan tuntemaksi Ernamo on tullut elokuva-, televisio- ja teatterirooliensa kautta.

Tuija Ernamo Elonetissä.

Tuija Ernamo IMDB-palvelussa.