Onko tietoa mistä voisi saada ostettua satukirjaa nimeltä kultapilkkuinen norsu ja onko kirjasta tehty uusintapainosta?

Kysytty

Moi! Onko tietoa mistä voisi saada ostettua satukirjaa nimeltä kultapilkkuinen norsu ja onko kirjasta tehty uusintapainosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme ainakaan löytäneet mitään viitteitä siitä, että Philippe Fixin Kultapilkkuisesta norsusta (1971) olisi otettu uusintapainosta. Jos haluat kirjan omaksesi, kannattaa kysellä antikvariaateista, vaikkapa esimerkiksi täältä: http://www.antikka.net/

Onnea etsintään!