Onko tietoa metagnomiasta, grafologiasta ja sideerisestä astrologiasta?

Kysytty

Onko tietoa metagnomiasta, grafologiasta ja sideerisestä astrologiasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sideerisestä astrologiasta löytyy tietoa esim kirjasta Myllyniemi, Panu: Astrologia uusiksi (2002). Google-haulla sideerinen astrologia löytyy mm. osoite http://www.siderealsigns.com/index.html , josta saa suomenkielistä valaistusta asiaan.
Grafologiaa käsitteleviä kirjoja on monia, esim. Vaarama, Pentti: Grafologian perusteet, Tamminen, Aarno: Käsiala - avain parempaan itsetuntemukseen ja Janerva, Juha :Käsiala ja luonteesi - grafologian opas luonnekuvien tulkintaan. Käsialantutkimus -asiasanalla löytyy kirjastojen tietokannoista lisää kirjaviitteitä. Mm. Suomen grafologisen yhdistyksen sivuilta pääsee asiaa tutkailemaan netin kautta.
Parapsykologiaan liittyvästä metagnomian käsitteestä sanotaan nettisivulla http://www.psychology4all.com/VGM-ParaPsychology-Revised.htm , että sitä on kahdenlaista: selvänäkö ja telepatia. Parapsykologia, selvänäkö ja telepatia ovat asiasanoja, joilla voi hakea tietoa kirjastojen tietokannoista.