Otsikko
Olisi horoskooppikirja hakusessa. Kirja on luultavasti julkaistu 80-90-luvulla, siinä on jokaiselle horoskooppimerkille kyselynsä, minkä avulla määritetään…

Kysytty

Hei.

Olisi horoskooppikirja hakusessa. Kirja on luultavasti julkaistu 80-90-luvulla, siinä on jokaiselle horoskooppimerkille kyselynsä, minkä avulla määritetään kuinka vahvasti on merkkinsä kaltainen sekä jokaiselle merkille suunniteltu rentoutumistapa/meditaatioharjoittelu.
Lainasin kirjan aikoinaan kirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Selailin Helsingin Pasilan pääkirjaston ja kirjavaraston astrologiahyllyt, mutta en löytänyt aivan kuvauksen kaltaista teosta. Lähimmäs osui Golder, Carole Horoskoopit Karisto 2001, josta on aiempia painoksia. Ne ovat ilmestyneet nimellä Tähtimerkit - tie itsetuntemukseen. Siinä ei ole testiä, mutta kuvauksia sisäisestä ja ulkoisesta minästä sekä mietiskelyohje jokaiselle tähtimerkille.

1 ääntä

Kommentit

Kiitoksia vastauksesta!
Kansi näyttää tutulta, taisi tulla täysosuma. Kysely on saattanut jäädä uudesta painoksesta pois tai sekoitin sen toiseen oppaaseen.