Otsikko
Onko tietoa lastenkirjasta jonka kansi on punainen, ja siinä on kaksi hahmoa? Kirjassa on muuten kaikki oikeita valokuvia paitsi kaksi päähenkilöä oli…

Kysytty

Onko tietoa lastenkirjasta jonka kansi on punainen, ja siinä on kaksi hahmoa? Kirjassa on muuten kaikki oikeita valokuvia paitsi kaksi päähenkilöä oli piirrettyjä. Kirja oli myös hieman isompi kuin normaalisti.

Oli pienenä lempi kirjani mutta nimeä en saa millään päähän enkä löydä mistään.

Vastaus

Vastattu

Emme onnistuneet tunnistamaan etsimääsi kirjaa. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista tällaisen kirjan? Tietoja kirjasta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.