Onko tekstiviestimuistutustoiminto käytössä Helmetissä?. Eli voinko saada tekstiviestitse tiedon, kun varaamani kirjat ovat noudettavissa? Yritin omien…

Kysytty

Hei. Onko tekstiviestimuistutustoiminto käytössä Helmetissä?. Eli voinko saada tekstiviestitse tiedon, kun varaamani kirjat ovat noudettavissa? Yritin omien yhteystietojeni kautta mennä muuttamaan tämän, mutten sieltä löytänyt mitään kohtaa jossa muutos olisi ollut mahdollinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varattujen teosten saapumisilmoitukset ja lainassa olevien teosten eräpäivän lähestymisestä varoittavat tiedotteet voit saada matkapuhelimeen tekstiviestinä. Palveluun kuuluvia tiedotteita ei voi tilata erikseen. Palvelu on käytettävissä DNA:n, Elisan, Saunalahden ja Soneran matkapuhelinliittymistä.

Tekstiviestipalvelun käyttö edellyttää, että sinulla on www.helmet.fi:n Omissa tiedoissasi oma sähköpostiosoite, HelMet-kirjastojärjestelmän kirjastokortti ja henkilökohtainen tunnusluku.

Terkstiviestipalvelun tilaamisesta löydät tarkat ohjeet www.helmet.fi-sivuilta kohdasta Ohjeita -> HelMet-tekstiviestipalvelut: Varausilmoitus ja eräpäivätiedote