Tekstiviestien tulostaminen Nokia C2-02 -puhelimesta?

Kysytty

Voiko puhelimen (Nokia C2-02, on jotain 10 vuotta vanha malli) viestit printata jotenkin?
Niitä on tuhansia, mutta en millään pysty hakemaan niistä tärkeimpiä rikosoikeudenkäyntiä varten.
Jos ne saisi tulostettua, asia hoituisi nopeimmin. Onko kirjastossa joku laite, mitä voisi käyttää?
Kiitos avustanne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastossa ei ole sopivia apuvälineitä tuohon asiaan eikä luultavasti riittävästi teknistä osaamistakaan. Osoitteessa https://www.matkapuhelinfoorumi.fi/threads/tekstiviestit-paperille.69465/ annetaan joitakin ehdotuksia, miten tekstiviestejä ehkä voisi saada ulos, mutta mahdolliset toiminnot riippuvat kovasti puhelinmallista. Asiaa voisi ehkä tiedustella myös puhelinliittymän operaattorilta, etenkin jos tekstiviestit ovat tallentuneet sim-kortille.