Onko teillä tietoa, kuka olisi voinut olla Salmettaressa ainakin vuonna 1913 kirjoittanut nimimerkki ‒luoto?

Kysytty

Hei,
onko teillä tietoa, kuka olisi voinut olla Salmettaressa ainakin vuonna 1913 kirjoittanut
nimimerkki ‒luoto?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tästä ei löytynyt tietoa. Todettakoon, että sanomalehti Salmetar löytyy Kansalliskirjaston digitaalisista aineistoista.