Otsikko
Onko teillä mahdollisesti Tori Amoksen nuotteja pianolle jossain siellä piilossa? Olisi käyttöä. Ja lainaatteko te muutenkin nuotteja?

Kysytty

Onko teillä mahdollisesti Tori Amoksen nuotteja pianolle jossain siellä piilossa? Olisi käyttöä. Ja lainaatteko te muutenkin nuotteja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastosta löytyy Tori Amoksen nuottikirjoja 8 kappaletta. Kaikki näistä sisältävät myös pianonuotit. Nuottien laina-aika on neljä viikkoa.