Otsikko
Onko teillä lainattavissa lääkäri Antti Heikkilän kirjoittamia kirjoja?

Kysytty

Onko teillä lainattavissa lääkäri Antti Heikkilän kirjoittamia kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston kokoelmissa on mm. seuraavat Antti Heikkilän kirjat:

Täydentävä hoito (1996)
Mies, prätkä ja maantie : peloista ja niiden voittamisesta (1997)
Selkä (1998)
Ruumiin evankeliumi (2000)
Hevosmies (2001)
Elämän paras aika (2002)
Hyvän olon keittokirja : opas vähähiilihydraattiseen ja ravinteikkaaseen ruokavalioon (2003)
Hyvän olon keittokirja 2 (2004)
Mielenrauha (2005)
Ravinto & terveys (2006)
Näin me keitämme (2007)
Diabeteksen hoito ruokavaliolla (2008)
Siunattu kipu (2009)

Tarkemmat tiedot kirjojen sijainnista ja saatavuudesta löytyvät Vaski-verkkokirjastosta http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=find2&sesid=1208850732&ulang=…