Onko Espoon kirjastoissa Antti Heikkilän ravinto-opas kirjoja?

Kysytty

Onko Espoon kirjastoissa Antti Heikkilän ravinto-opas kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoista löytyy 6 Heikkilän kirjoittamaa ravintoon liittyvää teosta, kaikkia niitä löytyy myös Espoon kirjastoista.

Mene helmet-sivustolle www.helmet.fi. Kirjoita hakukenttään Heikkilä ja ravinto. Tai hae tekijän mukaan Heikkilä Antti. Valitse haluamasi teos ja katso, mistä kirjastoista teosta löytyy. Vaikka teosta ei omasta kirjastosta löytyisikään tai se on lainassa, voit sen kotikirjastoosi tilata.