Onko teillä Kouvolan kirjastossa oheisia kirjoja: - Kolhi, Hämäläinen, Päivärinta: Forum 7, Historian kirja - Leinonen, Lehtinen, Nyberg: Biologia, sisävedet …

Kysytty

Hei, onko teillä Kouvolan kirjastossa oheisia kirjoja:
- Kolhi, Hämäläinen, Päivärinta: Forum 7, Historian kirja
- Leinonen, Lehtinen, Nyberg: Biologia, sisävedet (7 lk)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meiltä löytyy ilmeisesti etsimästäsi biologian oppikirjasta vanha versio:
Koulun biologia. Sisävedet, 2004. Meillä ei juurikaan ole peruskoulun oppikirjoja kokoelmissamme. Forumia löytyy osaan 6 asti.