Onko teillä hiljaiseen työskentelyyn varattuja tiloja, joita olisi mahdollista lainata? Jos on, niin onko palvelua mahdollista käyttää ulkopaikkakuntalaiset?…

Kysytty

Hei! Onko teillä hiljaiseen työskentelyyn varattuja tiloja, joita olisi mahdollista lainata? Jos on, niin onko palvelua mahdollista käyttää ulkopaikkakuntalaiset? Olen kemiläinen nainen ja minulla olisi pe 19.5. Lapim amk:n pääsykoe verkossa klo 17.00 - 19.00. Kone ja verkkoyhteys minulla on omasta takaa, mutta kaipaisin hiljaista tilaa, jossa keskittyä kokeeseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oletan, että haluat käyttää Kemin kirjastoa.
Kemin kaupunginkirjastossa näyttäisi olevan tarjolla varattava opintolukusali ja kaksi tutkijanhuonetta.
Niitä voi varata sivulta:
http://www.kemi.fi/kirjasto/tila-ja-laitevaraukset/

Tiloja voi varmaan tiedustella myös puh. 016 258 252,
puh. 016 258 253 tai kirjasto@kemi.fi