Onko tätä 9510307181 uudempaa aineistoa? Tämä on vuodelta 2005.

Kysytty

Onko tätä 9510307181 uudempaa aineistoa? Tämä on vuodelta 2005.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä kysymääsi kirjaa (Johda yhdistyksesi menestykseen: puheenjohtajan käsikirja / Kari Loimu) on ilmestynyt vain tämä vuoden 2005 painos. Johtamisesta järjestöissä ylensä on ilmestynyt joitakin uudempiakin kirjoja:

- Palveleva johtajuus : miten johdan itseäni ja muita / E. Olavi Salminen & Teuvo Toivanen (2011)
- Johtajana järjestössä / Pirjo Somerkivi (2011)
- Miten johdan? : yhdistystoiminnan johtamisopas / Anne Ilvonen (2011)

Kaikki nämä kirjat löytyvät Helmet-kirjastoista:

http://www.helmet.fi/fi-FI