Onko seuraavia kappaleita suomennettu ja jos on, niin mistä opuksesta niiden suomenkieliset sanat voisi löytää? - Robbie Williamsin "Angels" (Words and Music…

Kysytty

Onko seuraavia kappaleita suomennettu ja jos on, niin mistä opuksesta niiden suomenkieliset sanat voisi löytää?

- Robbie Williamsin "Angels" (Words and Music by Robert Williams and Guy Chambers, Arranged by David Lawrence)

- Oopperan kummituksesta ("The Phantom of the Opera") kappaleet "Think of Me", "Wishing You Were Somehow Here Again", "The Music of the Night", "The Phantom of the Opera" sekä "All I Ask of You"

- "You're the One That I Want" ("Grease") onkin laulettu suomeksi ("Sinut haluan vain") ainakin Kirkan & Annan, Vicky Rostin ja Jean S.:n tulkitsemana, niin kyseinen kappale varmaan voisikin löytyä esim. jostakin Suuren toivelaulukirjasarjan osasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymistäsi kappaleista ei tuntunut löytyvän suomenkielisiä painettuja sanoituksia kuin The Phantom of the opera (Oopperan kummitus, san. Mali, Turkka), kirjasta Musiikin mestarit 5-6 (Otava, 2005).

The phantom of the operan kappaleita toki on levytetty suomeksi seuraavasti:
Vain näitä pyytäisin (=All I ask of you) / Lund, Tamara: Rakkauden siivin (AXRCD1158, 1998)

Oopperan kummitus (=The phantom of the opera) / Lund, Tamara: Rakkauden siivin (AXRCD1158, 1998) san. Lund

Opperan kummitus (=The phantom of the opera) / Kaitila, Harri, kokoelmalla 20 suosikkia/ Taattua kotimaista! (SECD107, 1992), san. Mali, Turkka

Kuuntele kun soittaa meille yö (=The music of the night) / Kaitila, Harri (single, SES112, 1991)

Kappaletta Angels ei tietojemme mukaan ole levytetty suomeksi.
Sinut haluan vain kappaleesta ei löytynyt painettua suom. sanoitusta.

Internetissä laulujen sanojen esillepano on nykyisen tekijänoikeuslain mukaan laitonta.