Otsikko
Onko saatavissa sanomalehteä päivältä 31.5.1932 jossain muodossa, mielellään paperisena versiona. Lähinnä olisin kiinnostunut esim. Satakunnan Kansasta (jos se…

Kysytty

Hei, onko saatavissa sanomalehteä päivältä 31.5.1932 jossain muodossa, mielellään paperisena versiona. Lähinnä olisin kiinnostunut esim. Satakunnan Kansasta (jos se on silloin edes vielä ilmestynyt) tai jos Pomarkun kunnalla olisi ollut ylipäänsä jotain julkaisua ko vuodelta, kuukaudelta tai päivältä. Tuo päivä on isäni syntymäpäivä eli täyttää nyt 80 vuotta, joten olisi kiva jos saisi jotain materiaalia tuolta ajalta. Hän on syntynyt siis Pomarkussa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Satakunnan Kansa -lehti vuodelta 1932 löytyy Porin kaupunginkirjaston lehtiosastolta sidottuna vuosikertana ja mikrofilmattuna.