Otsikko
Onko saatavana suomeksi kirjaa: Der Alchimist kirjailija: Paulo Coelho Kiitos vastauksesta!

Kysytty

Onko saatavana suomeksi kirjaa: Der Alchimist kirjailija: Paulo Coelho
Kiitos vastauksesta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teos on käännetty nimellä Alkemisti ja sitä on saatavilla kirjastoista. Teoksen tiedoissa sanotaan kyllä kirjan ilmestyneen myös nimellä Santiagon unelmat, joten voit halutessasi tehdä varauksen tästä laitoksesta.

Pääkaupunkiseudun kirjastojen yhteinen kokoelmatietokanta löytyy Internetistä osoitteesta http://www.helmet.fi/ . Teokseen voidaan tehdä varaus Sinulle joko kirjastossa tai sitten voit tehdä sen itse netissä tunnusluvun saatuasi.