Haen seuraavanlaista teosta: norjankielisen kirjan nimi on suomennettuna "11 minuuttia", kirjailija on tietääkseni saksalainen mies. Mahdatko löytää samaa…

Kysytty

Haen seuraavanlaista teosta: norjankielisen kirjan nimi on suomennettuna "11 minuuttia", kirjailija on tietääkseni saksalainen mies. Mahdatko löytää samaa kirjaa suomenkielisenä? Se kertoo meksikolaisen (?) tai etelä-amerikkalaisen naisen tarinan, naisen näkökulmasta miehiin nähden. Kirja on tietääkseni uusi.
Kiitos etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on brasilialaisen Paulo Coelhon teos, joka on juuri ilmestynyt suomeksi nimellä Yksitoista minuuttia.
Internetistä löytyy kirjalle omat suomenkieliset www-sivut osoitteessa http://www.yksitoistaminuuttia.fi/
Pääkaupunkiseudun kirjastoihin teos ei ole vielä tullut, mutta ainakin Helsingin kirjastoihin se on vasikään tilattu.