Otsikko
Onko risto nevalalla levyjä ja mistä niitä saa ostaa tai tilata

Kysytty

onko risto nevalalla levyjä ja mistä niitä saa ostaa tai tilata

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Risto Nevalalta on ilmestynyt useita levyjä, mutta emme ole saaneet selville, mistä niitä voisi ostaa. Niiden löytäminen voi olla vaikeaa, koska ilmestymisestä on jo melko pitkä aika. Lisäksi osa niistä on omakustanteita, joten niitä on ehkä myyty esim. vain keikoilla. Kansallisdiskografia Violan mukaan Nevalalta on ilmestynyt seuraavat levyt:

Tangokuningatar & kuningas 1989 (yhdessä Arja Korisevan kanssa), Rakkaudella (v. 1990), Samettiruusuja (1993), Oi elämää (1995), Kultaiset vuodet (1999?), Levoton tuuli (2003), Juhlalevy: 20 vuotta kuninkaana (2009), Niin paljon kuuluu rakkauteen (sarjassa Unohtumattomat suosikit, v. 2010),  Usko Kempin sävelin (2011) ja Kolmen kuninkaan tarina (yhdessä Marko Lämsän ja Jukka Hallikaisen kanssa, v. 2013).

https://viola.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI

Helmet-kirjastoista voi lainata seuraavia Risto Nevalan levyjä:

Juhlalevy: 20 vuotta kuninkaana (CD-levy), Kultaiset vuodet (CD-levy) ja Tangokuningatar & kuningas 1989 (vinyylilevy).

Lisäksi Nevala esittää yksittäisiä kappaleita usealla kokoelmalevyllä. Ne löytyvät Helmetistä, kun laittaa tekijä-kenttään hakusanaksi ”nevala risto”.

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sa%3A%28nevala%20risto%29__Orightresult__U?lang=fin&suite=cobalt