Suomenkieliset sanat ja tekijät lauluun "Ain’t She Sweet?" (Yellen, Jack and Milton Ager, 1927) tai tieto mistä suom.versio löytyy.

Kysytty

Suomenkieliset sanat ja tekijät lauluun "Ain’t She Sweet?" (Yellen, Jack and Milton Ager, 1927) tai tieto mistä suom.versio löytyy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielisen version kappaleesta on sanoittanut ja esittänyt Veepee Lehto nimellä "Mikä toi lintu on?" Kappale löytyy mm. Veepee Lehdon kokoelmacd:ltä 20 suosikkia--Älä tuamitte minu (Warner Music Finland, [Helsinki], p1998). Levy löytyy H:gin pääkirjaston musiikkiosaston kokoelmista. Nuotteja tai pelkkiä sanoja en tavoittanut mistään.