Onko olemassa vhs/dvd tallennetta kotimaisesta tv sarjasta nimeltä Alhola?

Kysytty

Onko olemassa vhs/dvd tallennetta kotimaisesta tv sarjasta nimeltä Alhola?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alhola on MTV Teatteritoimituksen tuottama neliosainen minisarja, joka esitettiin TV 2-kanavalla kevättalvella 1991. Sitä ei valitettavasti löydy YLEn Tallennemyynnin eikä YLE Shopin valikoimista. Myöskään kirjastoista ei sarjaa löydy. YouTubessa näyttäisi pyörivän sarjan valittuja paloja videoklippeinä, löydät niitä vaikkapa Googlen kautta hakemalla.