Onko olemassa podcastia, jossa käsiteltäisiin suomen kieltä, kielioppia, murteita, etymologiaa tms.?

Kysytty

Onko olemassa podcastia, jossa käsiteltäisiin suomen kieltä, kielioppia, murteita, etymologiaa tms.?

Vastaus

Vastattu

Muutamia hyviä ehdokkaita voisivat olla esimerkiksi Yle Areenasta löytyvät takavuosikymmenien Kielikorva-ohjelma ja Kielen päällä-podcast sekä myös Kotimaisten kielten keskuksen Kielikorva-podcast.

2 ääntä

Kommentit

Yle Areenasta löytyy tietysti myös Aristoteleen kantapää -ohjelma, jossa keskustellaan suomen kielen käytöstä erityisaloilla ym.