Onko olemassa jotain nettisivua tai vastaavaa, johon olisi koottu arabialaista tai Lähi-idän musiikkia soittavat yhtyeet Suomessa, sekä heidän…

Kysytty

hei,
onko olemassa jotain nettisivua tai vastaavaa, johon olisi koottu arabialaista tai Lähi-idän musiikkia soittavat yhtyeet Suomessa, sekä heidän keikkakalenterinsa? Tarkoitan siis jo Suomessa olevia ja toimivia bändejä sekä ulkomaisia, Suomessa vierailevia muusikoita. Haluaisin listan arabialaisen / Lähi-idän musiikin tapahtumista ja konserteista tälle vuodelle. Tällainen lista, johon olisi kerätty kaikki tapahtumat yhteen en ole löytänyt, vaan niitä joutuu etsimään useasta eri paikasta, jonka takia myös varmasti usea tapahtuma menee ohi.
kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Paras lähde sinulle on Maailman musiikin keskuksen sivusto. Varsinaista listaa siellä ei ole, mutta sivuston kautta löydät tietoa yhtyeistä ja esiintyjistä, konserteista ja tapahtumista:

http://www.globalmusic.fi/fi/koti

http://www.kansanmusiikki.fi/yhteiso/maailman-musiikin-keskus-global-mu…