Onko olemassa äänitettä koko raamatusta eli raamattu luettuna esim. CD:eillä tai kaseteilla?

Kysytty

Onko olemassa äänitettä koko raamatusta eli raamattu luettuna esim. CD:eillä tai kaseteilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Porin kaupunginkirjastossa on äänikirjana Uusi testamentti (16 kasettia) sekä vanhana, että uutena käännöksenä.
Koko Vanhaa testamenttia ei äänikirjana löydy, ainoastaan yksittäiskasetteja esim. Jesajan kirja, Sananlaskut. Saatavana on äänite, joka sisältää Psalmit, Sananlaskut sekä Laulujen laulun (6 kasettia)uutena suomennoksena. Nämä saatte lainaksi Porin kaupunginkirjastosta.

3 ääntä

Kommentit

Hei, saako VT ja UT nykyään äänikirjana, sekä nais- että miesäänillä luettuna?