Otsikko
Asun Pohjois-Haagassa, ja missäpäin kirjastossa voisin tulostaa muutama tärkeää paperia? En haluaisi siis varata tietokoneen käyttööni moneksi tunniksi, koska…

Kysytty

Asun Pohjois-Haagassa, ja missäpäin kirjastossa voisin tulostaa muutama tärkeää paperia? En haluaisi siis varata tietokoneen käyttööni moneksi tunniksi, koska tarvitsen ainoastaan tulostamisen. Ja paljonko tulostus maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pohjois-Haagan kirjastossa on asiakkaille kaksi tietokonetta, jotka saa käyttöön 15 minuutiksi ilman ajanvarausta. Tulosteet maksavat 40 senttiä kappaleelta. Voit mennä kirjastoon ja kysyä henkilökunnalta neuvoa. Ohessa yhteystiedot:
http://www.lib.hel.fi/fi-FI/pohjois-haaga/yhteystiedot/