Otsikko
Onko "Neidonmurha" ensimmäinen Colin Dexterin komisario Morse -dekkari? Haluan lukea järjestyksessä.

Kysytty

Onko "Neidonmurha" ensimmäinen Colin Dexterin komisario Morse -dekkari? Haluan lukea järjestyksessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensimmäinen osa komisario Morsen tutkimuksia näyttäisi olevan juuri Neidon murha.
Voit etsiä komisario Morse-kirjoja pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen yhteisestä HelMet-aineistohausta osoitteesta http://www.helmet.fi. Valitse etusivulta sanahaku ja kirjoita hakukenttään "komisario Morsen tutkimuksia", näin saat esille koko sarjan.

0 ääntä

Kommentit

Ensimmäinen Morse-dekkari on kylläkin Viimeinen bussi Woodstockiin (1975). Teoksia ei ole käännetty ilmestymisjärjestyksessä.